Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 7, 2012

Five paper things I pinned on Pinterest | Fem saker av papper jag pinnat på Pinterest

Five paper things I pinned on Pinterest - there's a sentence to say quickly a few times...

Paper craft is fun and it's a great material to work with. Hence this week's Pinterest theme. And some inspiration surely came from the awesome site Mr. Printables that I just found. I had a hard time deciding which projects to put in this blog entry, so there will surely be a follow-up to this paper theme.

Här är fem idéer jag lagt upp på Pinterest på sistone, och de har alla med papper att göra. Jag gillar att jobba med papper, det är kul och rätt lätt att arbeta med. Därav veckans Pinterest-tema. En hel del inspiration fick jag från den fantastiska sajten Mr. Printables som jag upptäckte nyligen. Det var svårt att bestämma vilka projekt som skulle få vara med här, så det kommer fler pappers-teman framöver, var så säkra.
From Mr. Printables via Babble.com

This one might work well with crafty, calm kids. Alas not mine. But isn't it cute? And the materials and pattern are downloadable for free at Mr. Printables.

Det här landskapet kan man säkert göra med pyssliga lugna barn. Inte mina alltså. Men är det inte sött? Material och mönster kan laddas ner gratis hos Mr. Printables.

From Mr. Printables
Summer is near, and even though this June has been the coldest in Sweden for 84 years, I'm still hoping for warm weather soon. And then I will use fans. Homemade ones.

Sommaren nalkas, och trots att juni har varit den kallaste i Sverige på 84 år hoppas jag på varmt väder snart. Och då kommer jag att använda solfjädrar. Hemmagjorda.


From babble.com
Something to make while waiting for the summer trip to Paris? The real one, or the imaginary.

Någonting att göra medan du väntar på att åka på sommarens resa till Paris? Den verkliga, eller låtsasresan.

From mmmcrafts

I have always liked to make paper collage cards. These are sweet!

Jag har alltid gillat att göra kort av papperscollage. De här är söta!

From The Jealous Curator

These paper neighborhoods are do DIE FOR. Such great colors, and what a great idea! Too bad I live on a street with all brown houses that look the same. That won't make the same image at all. This is made by Chloe Fleury, and you immediately have to click on the link above to check out more of her work. It is ridiculously good. Ok, here is a bonus photo of some more of her paperwork (ha ha). See more in Anthology magazine.

De här pappershusen är HUR FINA SOM HELST. Vilka färger, och vilken fantastisk idé! Synd att jag bor på en radhusgata där alla husen är bruna och ser likadana ut. Det gör sig inte alls lika bra på bild. Det är Chloe Fleury som har gjort husen, och du måste genast klicka på länken ovan för att titta på mer av hennes papperssaker. Det är galet bra. Okej, här kommer en bonusbild på lite mer av hennes pappersarbete (haha). Se mer i Anthology Magazine.



No comments:

Post a Comment